onsdag 25 november 2009

Tänkte kolla AIK - Dalen

Sitter på jobbet och filosoferar lite. Kikade in på IBM's hemsida och slöläste lite. Noterade att det är många SSL matcher ikväll, dock endast en i Stockholm. AIK möter Dalen med start 19:00. Det kan vara kul att titta in i Solnahallen och kika på kanske världens bästa lag någonsin. AIK är ju faktiskt enormt starka och det känns som om deras linor är omutbara.

Men men, för varje vinst kommer man ett steg närmre sin första förlust och kanske kommer den ikväll. Det vill jag ju i så fall inte missa. Jag sticker dit och kollar in fighten. Måste plocka upp polaren innan bara, han är innebandytokig han också och vill så klart hänga på.

Ett problem med matcherna i Solnahallen är att det inte finns parkeringsplatser. Senast jag kollade match där så fick jag "fulparkera", det kostade mig 1000 spänn. Inget kul. Så ikväll kommer jag vara noga med att parkera korrekt, men var fan gör man det då? Ja ja, jag får leta mig fram till en okey plats.

Ska försöka mig på en analys av matchen efteråt. Kommenterar om jag ser någon kul grej eller noterar något anmärkningsvärt. Hoppas det blir mycket folk och många innebandyprofiler. Minns min senaste AIK-iakttagelse där Gunnarzon och Hellström var inblandade. Så ni innebandyprofiler, håll låg profil i kväll, ha ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar